Iwan написал(а):Хотелось бы услышать ваше мнение по поводу написанного! Пишите все недочеты, что лишнее а чего нехватат !
Danke!
Слишком односторонний договор или документ. То есть в любом случае виноват только Заказчик или Изготовитель, а Вы ни при чем, даже если и краска после чистки слезет полностью или ковер с размера 2х3м усядется до 1х2м.
Незнаю или Вам это поможет (документ составлен на украинском языке)... Если что не понятно, спрашивайте.
Мы пишем этот текст на другой стороне квитанции когда принимаем заказ по чистке ковров и мебели.
Витяг із вимог Правил побутового обслуговування населення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.99 N 974 ( 974-99-п ) "Про внесення змін до Правил побутового обслуговування населення":
1.2. Приймання, оформлення та виконання замовлень проводиться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.
2.3. Під час приймання замовлення приймальник повинен:
оглянути кожний виріб у присутності замовника з метою визначення можливості його обробки в умовах підприємства, встановлення ступеня зносу, виявлення дефектів (плям), які неможливо усунути тощо;
попередити замовника про можливу усадку виробу і проявлення після обробки прихованих дефектів;
запропонувати замовнику відпороти фурнітуру та матеріали оздоблення, якщо виникають сумніви щодо збереження їх якості після обробки.
2.4. Вартість прийнятих виробів установлюється за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів і зазначається разом із відсотком зносу в договорі (квитанції).
При оформленні замовлення замовник своїм підписом підтверджує згоду щодо вартості виробу, відсотку зносу, виду обробки, наявних дефектів, а також ознайомлення його про можливість проявлення прихованих дефектів та усадки виробу після обробки.
2.5. Для виробів, що приймаються в обробку, установлено чотири ступені зносу - 10, 30, 50 та 75 відсотків:
знос 10 відсотків - вироби, які не були в ужитку і на довгому зберіганні, не мають дефектів виготовлення, пошкодження волокон і забарвлення;
знос 30 відсотків - вироби малозношені із незначним забрудненням та заплямуванням, які не піддавались пранню, хімічній чистці або перефарбуванню і не змінили свого забарвлення, не мають пошкодження волокон і поривів; відрізи тканин з незначними порізами біля кромки або іншими невеликими пошкодженнями;
знос 50 відсотків - вироби ношені, прані, чищені, перефарбовані, вигорілі; із збитим ворсом, потерті, із спущеними петлями; з невеликими поривами та штопанням; із значним забрудненням і заплямуванням, які мають зачіпки, незначні припали; відрізи тканин із забрудненням, заплямуванням або незначними пошкодженнями в середині відрізу; килимові вироби, що мають місця з пошкодженням забарвлення, обтріпані краї; гардинно-тюлеві вироби, які мають незначне пошкодження волокон;
знос 75 відсотків - вироби дуже забруднені, що піддавалися пранню, хімічній чистці, перефарбуванню, реставровані, мають витертість і вигорілі місця, припали, штопання, розриви, спущені петлі, плями, що зіпсували колір і волокна тканини, незначні пошкодження міллю, зваляний волосяний покров, пошкодження шкіряної тканини; вироби із тканин, дубльованих пінополіуретаном, які мають відшарування або роздуті місця.
2.8. Послуги надаються у відповідності до переліку та за цінами, затвердженими виконавцем. Порядок розрахунків у готівковій або безготівковій формі визначається виконавцем за погодженням із замовником.
4.2. Замовник має право на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності до замовлення.
4.3. На виробах після хімічної чистки можуть бути дефекти, що були зазначені під час оформлення замовлення, та приховані дефекти, які допускаються діючими стандартами.
Вироби після хімічної чистки повинні відповідати вимогам ГСТУ 201-03-96 „Одяг та предмети домашнього вжитку після хімічної чистки” в якому вказано, що на виробах після хімічної чистки допускається наявність дефектів, які позначені у квитанції та приховані дефекти, які виникли в процесі носіння та експлуатації виробів і виявлені після чищення.